sobota, 21 października 2017

Pomerdany duet po przerwie


Minęło jak dla mnie sporo czasu odkąd pojawił się ostatni post na blogu. Ostatnie dni były dla mnie ciężkie nie tylko z powodu braku internetu, dzięki, któremu nastała cisza także na fanpage. Znalazłam kilka plusów braku internetu. Mogłam w końcu dużo rzeczy przemyśleć. Był taki moment gdy chciałam wszystko rzucić. Usunąć bloga i fanpage. Stanąć się znowu taką typową nastolatką, ale nie zrobię tego. Dlaczego? Za dużo włożyłam w to pasji, chęci i będzie mi żal tego usuwać. Mam w końcu swoje wymarzone miejsce i mimo tego, że nie mam profesionalnego sprzętu będę prowadzić stronę i pisać bloga, ponieważ robię to z pasją. Kiedyś chciałam być popularna, ale po przemyśleniach zrozumiałam, że nie warto. Dla mnie sukcesem jest to, że odważyłam się stworzyć miejsce w sieci. 

Po naszym powrocie nie będzie już tak samo jak wcześniej. Może nawet i lepiej. Chciałabym wprowadzić kilka zmian i nowości. 


  • Regualne posty
Posty na blogu nigdy nie były regualnie, dlatego teraz możemy powiedzieć, że już będą co tydzień w soboty o 18 nowe posty. Na fanpage posty będą codziennie po południu i wieczorem. 

  • Kreatywne, ciekawsze posty
W pisanie postów będę przykładać się coraz bardziej. Postaram się aby każdy post był przemyślany, estetyczny i ciekawy. 

  • Pomysłowe i lepsze zdjęcia
Zacznę bardziej poważniej przykładać się do zdjęć i uważać na każdy szczegół aby zdjęcia były jeszcze lepsze. Poczytam także o fotografii.


  • Instagram 
Pamiętacie, że mamy instagrama? Dawno już ucichł, ale postaram się wziąć za niego porządnie i dodać regualności.


  • Filmy
Coś z kanałem licho nam idzie, więc zostanie on usunięty i poczekamy do zakupu laptopa, aby na nim edytować filmy.

To tyle nowości i zamian. Nie tylko w sieci się zmieniamy, ale także w realu. Teraz spróbuje być bardziej kreatywna, samodzielna i pomysłowa. Z psiakami będziemy próbować sami walczyć jak na razie. Nauka chodzenia na luźnej smyczy to dla nas bardzo trudne zadanie, ale będziemy próbować z tym walczyć. Co do strachu Łajki też spróbujemy przez to przejść sami. Będziemy sami musieli sobie radzić. Nowe zmiany także pojawią się w naszej psiej szafie, która niedługo może się powiększyć. Ogólnie w psim życiu u nas zmienia się wiele. Jeśli chcecie wiedzieć co dokładnie to wystarczy śledzić nasze przygody na fanpage, na którym będzie się teraz dużo dziać.
W tym poście dziś wszystko. Dziękuję za przeczytanie.


1 komentarz: