czwartek, 10 sierpnia 2017

Zaczynamy od nowa?


Ostatnio znowu na blogu była cisza, która nie mogła być przez wieczność, dlatego postanowiłam zabrać się za tą ,,ciszę".

Oczywiście chodziło mi o zabranie się za bloga i zacząć pisanie od nowa. Ostatnie dni, czyli dwa dni bez internetu i przerwa na facebooku dała mi jednoznacznie do myślenia w tym kierunku. W końcu ujrzałam swoje błędy. Nie było ich trudno zobaczyć, ale sama bym sobie nie poradziła, dlatego jedna osoba pomogła mi z najrzadziej widocznym błędem, a mianowicie wygląd. Wcześniej był dziwny,, zmieszany, a teraz dopasowany i pomysłowy. Dziekujemy za wykonanie pięknego szablonu i nagłówku Patrycji Błaszczak. To dzięki tej dziewczynie mam chęci do kontynuowania tego co zaczęłam. Jestem ci wdzięczna i nie wiem jak ci się odwdzięcze.
Przechodząc do bloga. Możecie także zajrzeć na strony, w których po krótce zostały opisane psiaki i dodane nowe zdjęcia, więc już na sam początek dużo się zmieniło, ale to nie wszytsko. Tych zmian będzie jeszcze trochę, a więc czekajcie i obserwujcie nas. 

My dziękujemy za to, że jesteście z nami, ponieważ Pomerdany duet przechodzi teraz rewolucje!



1 komentarz: