sobota, 19 sierpnia 2017

Wakacyjne Q&A


Wakacyjne Q&A aby dowiedzieć się o nas więcej to idealny post do przeczytania dla nowych osób, ale tych osób, które są z nami długo także zapraszamy do przeczytania tego postu :)

1. Masz jakiejś inne zwierzęta oprócz Koko i Łajki?

Tak. Mam chomika, który wabi się Malina. Od czasu do czasu pojawia się na stronie.

2. Automatyczna vs zwykła?

Tutaj mogę powiedzieć zdecydowanie zwykła. Lepsza kontrola i wytrzymałość. 

3. Karma sucha vs mokra?

Psiaki oczywiście wolą jeść karmę mokrą, ale częściej kupujemy karmę suchą, którą zalewamy wodą i podajemy psiakom.

4. W jakim woj. mieszkacie?

Mieszkamy w centrum Polski, czyli w Woj. Łódzkim. 

5. Skąd masz Koko i Łajke?

Koko trzy lata temu została adoptowana, a Łajka rok temu przygarnięta z lasu.

6. Ile masz lat?

Mam 14 lat ;)

7. Najpierw założyłam bloga czy stronę?

Oczywiście stronę. Blog był zdecydowanie późniejszym pomysłem.

8. Jak masz na imię?

Martyna.

9. Od kiedy jest ta strona?

Pomerdany duet wcześniej miał wiele innych nazw jak ,,Być jak szczeniak" czy ,,Kundelkowo". Strona swój początek miała 12.03.2017r.

10. Jakie smaki lubią twoje psy?

Nie mają raczej ulubionych. Łajka zjeuciekły wszystko, a Koko to najbardziej lubi gryzaki.

11. Jakie akcesoria mają?

Mamy ich bardzo mało. Mamy obroże, 4 smycze i szelki. 

12. Dlaczego właśnie suczki, a nie psy?

Od mojego urodzenia mamy same suczki, które są u nas długo. Moi rodzice wolą psa, ale jakoś się złożyło, że mamy dwie suczki. 

13. Mieszkają na dworze czy w domu?

Na dworze. Dom nie jest przystosowany dla dwóch psów, a mój tata nie lubi gdy psy są w domu. 

14. Czy od początku się dogadywały?

Ciężko mi to powiedzieć. Os samych początków Łajki oswajałam dwa psy ze sobą, więc przygotowywałam ich do tego spotkania, ale najwyraźniej się zaakceptowały. 

15. Skąd pomysł na imiona?

Koko urodziła się w schronisku, więc już ją tak nazwali. Może, dlatego, że po urodzeniu była taka okrągła. Dla Łajki miałam także imię Ruda, ale na fb widziałam psa o imieniu Ruda, więc nazwałam Łajka, a pomysł wpadł sam ponie przypomnieniu sobie kim była Łajka: Odważnym psem.

16. Koko ma problemy z agresją?

Koko jest towarzyszkim psem. Gdy ktoś przyjdzie i siedzi na huśtawce ona leży obok niej. Chętnie towarzyszy przy wieszaniu prania i się podlizuje, ale towarzyski, kochany pies może przerodzić się w diabła. Gdy Łajka szczeka i ktoś ją prowokuje to Koko podbiega i zaczyna szczekać i warczyć. Gdy czasami idziemy na spacerze widzi biegnącego człowieka to chcę za nim pobiec. To jest dobry pies, ale niestety coś może jej sztrzelić do głowy.

17. Czy Łajka jako młody pies ma skłonności do uciekania?

Raz gdy karabińczyk u smyczy puścił to ta uciekła do innych psów i ostatnia sytuacja, ale z podwórka to tylko jeśli Koko będzie miała zamiar, bo Łajka chodzi za Koko, więc nie ucieka z podwórka.


To tyle było pytań. Dziękuję za przeczytanie :)'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz