poniedziałek, 1 stycznia 2018

Nowy rok- nowi my


Rok 2017 już za nami z czego bardzo się cieszę, bo był to nasz najgorszy rok. W obecnym roku czeka nas dużo zmian. Jakich? Czytając ten post się przekonacie. 


Co było to nie wróci

Czasami myślę ,,A co by było gdybym..., a co jeśli..." Takie myśli mi przychodzą z przeszłości, ale przecież przeszłość nie wróci i co było to nie wróci, a jeśli jednak? Ostatnio czytałam książkę, która zmieniła moje poglądy na ludzi, a może oni nie są jednak źli? I są jacyś dobrzy ludzie tacy jak ja? Dzięki czytaniu książek zmieniam poglądy nie tylko na samych ludzi, ale także na cały świat. Dla niektórych rok 2017 był dobry, fajny i ciekawy, a dla mnie? Niestety najgorszy, ale trzeba żyć dalej prawda? Trzeba wziąć się w garść i żyć dalej olewając krytykę innych ludzi. Żałuję niektórych rzeczy, których nie zrobiłam w 2017 roku, ale cóż... Było minęło i czasu nie cofnie się. Trzeba iść dalej. 

Nowy rok- nowi my?

Często słyszę, że mi się nie uda osiągnąć jakiś sukces. A już osiągnęłam. Moim osiągnięciem była odwaga do założenia bloga. Miejsce w sieci, miejsce gdzie ktoś czyta to co mam do przekazania, miejsce gdzie mogę być sobą. Dla mnie to dużo znaczy, ale nie będę tu pisać o moich osiągnięciach. Wraz z nowym rokiem każda, a raczej część ludzi ma postanowienia prawda? Każdy coś planuje, stawia sobie wyzwania i próbuje osiągnąć sukces. My mamy także postanowienia i wyzwania, ale o nich później. Kiedy zakładałam bloga myślałam, że spotkamy się z masą krytyki i nie będziemy jakoś odwiedzani, a tutaj zaskoczenie. Każdy napisany post ma średnio ponad 100 wyświetleń to dla mnie dużo znaczy, ale nie tylko liczą się dla mnie wyświetlenia, ale także patrzę na to, że blog nie jest omijany i jednak jest widoczny. Bardzo dziękujemy za to, że wchodzicie i czytacie to co mam do przekazania. Jest mi bardzo miło i dodaje mi to większej motywacji nie tylko do prowadzenia bloga czy strony, ale także do pracy nad psami i nad samą sobą.

Wraz z powitaniem nowego roku powiedziałam sobie ,,Będę lepsza, ale nadal będę sobą". Tak całkiem nie można się zmienić, ale da się ulepszyć i poprawić. My, a raczej ja chcę się poprawić. Dużo jest rzeczy, które chciałabym zmienić. Przede mną rok wyzwań i 12 miesięcy solidnej pracy. Tego roku nie mogę zmarnować. Trzeba się ostro wziąć do pracy i nie będzie już ,,Nie chcę mi się" . 





Nasze plany na nowy rok

Plany mamy takie jak na rok 2017, ale w tym roku bardziej skupiam się na tych planach. Napisanie tych planów to nie spełnienie ich, więc będzie trzeba dążyć do ich spełnienia, bo każda próba to mały sukces, że się próbowało.

A więc nasze plany na 2018 rok to:

* Koko
  • Nauczenie przywołania
  • Nauczenie chodzenia przy nodze
  • Pokonać strach przed wodą
  • Popracować nad motywacją
  • Udać się na spacer po wsi
  • Kupić porządne akcesoria spacerowe
  • Nauczenie komendy ,,Tullaj się"
  • Popracować nas skupianiem uwagi
* Łajka
  • Nauczenie komendy ,,Trzymaj"
  • Nauczenie przywołania 
  • Nauczenie komendy ,,Zostań"
  • Wybrać się nad zalew
  • Wybrać się do miasta
  • Pokonać strach przed autobusami 
  • Nauczenie komendy ,,Cofaj"
  • Nauczenie ósemki między nogami
* Ja
  • Pisać regularnie posty
  • Oszczędzać na aparat
  • Zacząć znowu biegać (tym razem z Koko)
  • Poznać nowe osoby
  • Wrócić do jazdy konnej
  • Skupić się na sobie i na psach
Wiadomo, że wszystkich planów nie uda się zrealizować, ale chociaż aby połowę planów udało nam się zrealizować. Będziemy zapewne dążyć do sukcesu. 

Mamy nadzieję, że wy także macie jakiejś plany, chcecie się zmienić lub poprawić. Z okazji nowego roku życzymy wam sukcesów i abyście się nigdy nie poddawali tylko dążyli do spełnienia marzeń. 

3 komentarze:

  1. Powodzenia w realizacji tegorocznych planów! Trzymam kciuki, aby udało Wam się je wszystkie wykonać :D
    Pozdrawiam | Malinowa Milka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że wszystkie cele osiągniecie :D Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń